سفارش تبلیغ
صبا ویژن

blog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

ترک هروئین

    نظر

ترک هروئین با داروی گیاهی  

ترک هروئین بدون دارو کاری مشکل است که اراده‌ی زیادی را می‌طلبد ولی در این دوران می‌توان از داروهای گیاهی برای کاهش علائم درد آن کمک گرفت. جنسینگ به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد می‌تواند در کاهش وابستگی طولانی مدت به مواد مخدر موثر واقع بشود. این ماده می‌تواند به عنوان آرامبخش عمل کرده و در می‌توانند اثرات بازدارنده داشته باشند. 

انتخاب مناسب‌ترین و بهترین راه‌ های درمان اعتیاد به هروئین

این که کدام یک از روش های ذکر شده بهترین راه های درمان اعتیاد به هروئین محسوب می گردد، بستگی زیادی به خود فرد معتاد دارد. باید دید که خود بیمار به کدام روش تمایل بیشتری دارد. البته نظر پزشک متخصص نیز در این باره کمک کننده است. اما باید گفت، از آنجا که هروئین سموم زیادی را وارد بدن می‌کند، برای پاک شدن بدن از این مخدر و ترک کامل، لازم است سموم ناشی از آن، از بدن دفع شود. بنابراین، مهمترین مرحله در ترک و درمان آن، ترک اعتیاد به روش سم زدایی است. در این مرحله باید تمامی مخربات مواد از بدن پاک شود. در کلینیک‌های تخصصی، پزشکان و پرستاران سعی می‌کنند علائم و عوارض نرسیدن مواد به بدن را در هنگام ترک کاهش دهند. تا بدین ترتیب سیستم های عصبی بدن بتوانند به وضعیت عادی خود برگردند. به طور کل، زمان کامل ترک هروئین به انتخاب یکی از راه‌های درمان اعتیاد به هروئین بستگی دارد.

خارج شدن سموم از بدن به شرایطی از قبیل دوز مصرفی فرد و روش ترک بستگی دارد. در کل، مدت زمان ترک هروئین و خارج شدن سموم به صورت سریع 2 تا 4 روز زمان خواهد برد. اما در روش تدریجی سم‌زدایی، درمان بین یک هفته یا کمی بیشتر طول می‌کشد. افرادی که دوز مصرفی آن‌ها زیاد بوده است، به مدت زمان زیاد تری برای ترک نیاز دارند. به هرحال، در هر شرایطی از پروس? درمان، فرد معتاد باید تحت مراقبت شبانه روزی باشد تا ترک او به موفقیت انجامیده و میل به مصرف دوباره مواد را نداشته باشد