سفارش تبلیغ
صبا ویژن

blog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سرور ابری ایران

 

سرور ابری ایران با سرور ابری خارجی چه تفاوت هایی دارد؟

در این بخش می خواهیم به این موضوع بپردازیم که سرور ابری ایران با سرور ابری خارجی چه تفاوت هایی می تواند داشته باشد و کدام یک را برای میزبانی سایت ها و برنامه های خود انتخاب کنیم. اولین تفاوتی که بین این دو سرور وجود دارد مربوط به موقعیت جغرافیایی آن هاست. همانطور که گفته شد دیتاسنترهای سرور ابری ایران در نقاط مختلفی از این کشور قرار دارند اما در سرور ابری خارجی دیتاسنترها در کشور مربوطه واقع شده اند.

نکته مهمی در رابطه به ارائه خدمات سریع به کابران وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید. می دانید که زمانی که سرور ابری ایران یا خارج خریداری می کنید، زمانی که کاربر به موقعیت جغرافیایی سرور نزدیک تر باشد بار سرور در نقاط نزدیک به کاربر توطیع شده و محتوای درخواستی کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل داده می شود. بنابراین با این توضیح می توانید متوجه شوید که انتخاب بین سرور ابری ایران و سرور ابری خارج به کسب و کار شما و موقعیت جغرافیایی کاربران شما وابسته است. اگر کسب و کار شما در ایران قرار دارد و تمامی کاربران شما در داخل ایران هستند بهترین گزینه خرید سرور ابری ایران است که می تواند عملکرد سایت و برنامه های شما را بهبود بخشیده و سرعت بارگذاری و تحویل محتوا فوق العاده افزایش دهد.

در صورتی که کاربران شما در کشور یا کشورهای خاصی هستند می توانید سرور ابری نزدیک به موقعیت جغرافیایی کاربران خود را انتخاب کنید.

به طور کلی می توان گفت منابع سرور ابری ایران و خارج تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و کیفیت و عملکرد یکسانی دارند و تنها دیتاسنترهای آن ها در موقعیت های جغرافیایی متفاوتی هستند. سرور ابری خارج دارای منابعی در نقاط مختلف کشورهای خارجی هستند و سرور ابری ایران دیتاسنترها در نقاط مختلفی در سراسر ایران قرار دارند.