سفارش تبلیغ
صبا ویژن

blog

صفحه خانگی پارسی یار درباره

خرید خانه در ترکیه

    نظر

مراحل خرید ملک در ترکیه

اولین قدم برای خرید خانه در ترکیه پرداخت پیش قسطی است که با فروشنده توافق می کنید که این مورد به صورت مکتوب نوشته خواهد شد.همچنین مبلغی را به عنوان جریمه برای قسخ قرارداد در نظر می گیریم که باید رضایت کامل دو طرف خواهد بود.
گذرنامه خریدار برای این کار نیاز است و اغلب فروشنده ها به بنگاه ها وکالت می دهند تا کارشان را انجام دهند.در برخی موارد ممکن است برای پیش بردن کار نیاز به باز کردن حساب در ترکیه داشته باشید که کار بسیار راحتی است.
حال نوبت به انتقال سند ملکی یا همان تاپو است.برای این کار نیاز به یک سری مدارک دارید که شرکت پیله در کمترین زمان ممکن برای شما آماده می کند :

1.ترجمله گذرنامه در دفتر اسناد رسمی ترکیه
2. 3 قطعه عکس
3. در صورت نیاز تنظیم وکالت نامه رسمی محضری به شرکت پیله
4. ثبت و گرفتن شماره مالیاتی

ویلاهای لوکس برای فروش در ترکیه

خرید خانه در ترکیه در بالاترین سطح خود نیز امکان پذیر است. ویلاهای لوکس در یک شهر سرسبز و ساحلی قطعا قابل توجه هستند.

این نوع از املاک با قیمت بالاتر در مرکز استانبول، دارای مزایایی هستند و تفاوت های زیادی بین قیمت ویلاهای بخش آسیایی و بخش اروپایی استانبول وجود دارد.

ویلاهای مناطق روستایی مثل zekeriyakoy  و  tarabya، شمال مرکز شهر، سبک زندگی سالمتری را در  مناطق سرسبزتر استانبول ارائه می کنند، این خانه ها برای ساکنان ثروتمند استانبول، دسترسی آسان به جاده های شهری را از طریق منطقه شلوغ Maslak و دسترسی آسان به سواحل استانبول و ساحل دریای سیاه را فراهم می کنند.

کمی خارج از شهر و حوالی Buyukcemece به خاطر تقاضای بالای خارجی ها و خریداران محلی که خواهان راهی آسان برای ارتباط با استانبول از طریق ماشین و لذت بردن از مناظر طبیعی هستند و قیمت ها بالاتر است، منطقه ایده آلی برای خرید خانه در ترکیه به شمار می آید.

برای خواندن مطالب بیشتر کلیک کنید.